torsdag 23 april 2009

Lycka med posten

Nya numret av Chic kom med posten idag - precis vad jag behöver när jag ligger i sängen och är ynklig! Och jag måste säga att tidningen är väldigt bra! Har prenumererat på flera andra tidningar innan och inte alls varit nöjd med dem som t.ex. Cosmopolitan och Veckorevyn. Kanske ännu ett ålderstecken som kommer smygandes :) Iallafall - jag rekommenderar verkligen den här tidningen och den kostar bara 25 kr. Perfekt om man vill ha lite ströläsning.

Perfekt presenttips till tjejkompisen - ge henne en prenumeration!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig, hoppas att du får en fin och frisk helg=)

    SvaraRadera
  2. var det du som vann i min bloggtävling? Kolla in bloggen för att se efter

    SvaraRadera
  3. Hej..Roligt att du kikade in hos mig..Trist att vara sjuk i vårsolen..Tänkte när du ändå var inne att du inte passade på att vara med i min utlottning..Jätte fin glas manchett..Krya på dig..

    SvaraRadera