lördag 18 april 2009

Vinnaren


Hej! Nu är vi hemma igen! Jag har räknat ihop alla deltagare. Den som har länkat har fått en lott till direkt efter sitt inlägg (om man inte redan har skrivit två inlägg). Då sambon inte är ett dugg involverad i den här tävlingen tänkte jag att han får bli de så jag bad honom säga en siffra efter att ha räknat ut hur många kommentarer det blev totalt. Och den som vann blev därmed:

ANNA - GRATTIS!

Men sambon har fått fnatt och slänger ur sig ett nr. till! Så då får jag skicka ett litet tröstpris till Wenche (utan blogg) från Norge.
Grattis!
Maila er adress till mig på lilla_nettan@hotmail.com så postar jag din vinst på en gång.

Till er andra - så tyvärr! Hade gärna gett vinsten till er alla men jag önskar er bättre lycka nästa gång.

Skickar med en bild från Galgberet där vi var och promenerade idag. Japps, det stämmer, de hängde folk här förr och därav namnet.Men det finns många vackra vandringsstråt där namnet till trots.

2 kommentarer:

  1. sv: tack ,men de är ju okcså världens sötaste unge också :P haha

    SvaraRadera
  2. Grattis till Anna och Wenche!

    SvaraRadera