söndag 25 oktober 2009

rabattkoder

Hej kära läsare! Här kommer lite rabattkoder till er som ni kan ha glädje av!!

25% på hela ordern + fraktfritt på över 1000:- Erbjudandet gäller vid köp från La Redoutes höst- och vintersortiment 2009/2010. Kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter. Gäller vid ett köp per kund t.o.m. 30 nov 2009. Så ni har gott om tid på er!
Ange koden: 92330


25% rabatt på hela sortimentet! Gäller vid ett köptillfälle och på ordinarie priser t.o.m. 8 nov 2009. Kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter. Mist.se
Ange koden: CHIC02

50% rabatt på tidningen CHIC. Du får 12 nummer + filmen Twilight och en mascara från Oriflame för bara 149 kr + porto 29 kr. Du gör din beställning på allerbutiken.se Kan ej kombineras med andra erbjudanden. Gäller t.o.m. 30 nov 2009.
Ange kod: 581ubc


15% rabatt på en valfri vara hos cocoo.se. Gäller t.o.m. 31 oktober.
Ange kod: aangelicab

6 kommentarer:

  1. SVAR: Hej Hej.. jag har slutat att blogg i PinuppGirl.. Har istället börjat blogga på http://bornlate.blogg.se och http://divinephoto.blogg.se ... Den första är en hästblogg och den andra är en fotoblogg :) Följ gärna dom :)

    SvaraRadera
  2. SVAR: Inga problem :) Visste inte att jag hade folk som följde "PinuppGirl".. Jag kommer även inom relativt snar framtid att starta en "vardagsblogg" liknande PinuppGirl och när jag gör det så säger jag till :) Tack :)

    SvaraRadera
  3. oj, tack :P Ska fixa det direkt :)

    SvaraRadera
  4. Överraskning på min blogg..
    Grattis :):)
    Kram//M

    SvaraRadera
  5. Den såg jag i våran affär den tidningen

    SvaraRadera