lördag 28 mars 2009

Götet


Det var kul att vara i Göteborg även om vi inte hann se så mycket. Vi fick lära oss om hur man arbetar i en styrelse, lite kort om förhandlingsteknik och mötesteknik. Känner mig mycket mer säker nu och är taggad för ett fortsatt arbete. Fick även två ordförandenomineringar (smickrande men jag tackade nej). Har ju bara arbetat sedan i augusti då jag tog min examen i maj, bättre med någon mer erfaren. Och han som valdes är otroligt bra och en riktig inspiration.

Jag fick även en otroligt fin komplimang av ena kollegan. Hon frågade hur gammal jag var. Jag svarade varpå hon sa: "oj, så ung och ändå har du hunnit med och gjort så mycket. Du ska vara stolt". Blev helt rörd! Det är väl typiskt svenskt att man inte ger sig själv cred för det man gör. Och faktiskt, jag ska vara stolt så nu skriver jag det. Jag är stolt över mig själv.

Bilden är på en kollega som var med på kursen igår och hade en underbar outfit på sig. Känns väldigt "Rules by Mary". Självklart hade hon en matchande basker/mössa som tyvärr inte är med på bilden. Det var en kollega till med men hon var så förkyld så hon ville inte vara med på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar