tisdag 8 juni 2010

tanken var god


Ja, det var ju tänkt att det skulle komma upp en bild på mig från spexet men smarta jag hade ingen kamera med mig och jag har letat med ljus och lykta efter någon annan som fotograferade, men utan lycka. Så jag lägger upp en bild på dräkten istället - och så får ni låtsas att det är jag på bilden istället ;)
















Ja, vad gör man inte för sina elever? Herregud, undrar om rektorn kan se på mig på samma sätt efter detta. Och ja, jag dansade (helt egen tolkning) magdans oxå.

5 kommentarer:

  1. Det gillar vi ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha.. roligt med magdansen, kul med folk som kan bjuda på sig själva. :)

    Kul att hårvårdsprodukterna kom så lämpligt, nu är det bara att hoppas på att de passar ditt hår också! :)

    SvaraRadera
  3. haha underbar du är :)

    Passar på att tipsa om en ny SUPER tävling som är som klippt och skuren för dig ;-)

    http://jennyn.blogg.se/2010/june/vinn-sommarens-maffigaste-kladpaket.html

    KRAAM!

    SvaraRadera
  4. Hej !

    Har kollat runt i mina egna komentarer och när jag kolla på min första komentar jag fick från första dan jag startade bloggen så ville jag bara säga att du var den första som komentera min blogg ^^

    SvaraRadera
  5. Min blogg är inte modererad så jag har raderat ditt inlägg och sparat ner adressen!

    SvaraRadera