söndag 8 november 2009

besök

Vi hade fint besök här hemma igår. Bastan och Susann var förbi och käkade lite mat. Jag och sambon gjorde plankstek och sedan gjorde han en god paj på hallon och blåbär som efterrätt - mums.

Mamma var förbi igår oxå - hon är lika galen som min far när det gäller att ge bort presenter (dvs. ge bort otroligt fina presenter). Jag fick ju en fantastisk sverigedräkt av min far och hans fru och jag ska lägga upp bilder senare idag på det jag fick av mamma igår. Grattis förresten på fars dag! Måste ringa pappa....

Jag slänger in två bilder oxå som jag har glömt lägga in. Den ena är från Wild West Steakhouse där Bastan visar upp en gigantisk öl som han har beställt och den andra är på mig och min härliga moster.



19 kommentarer:

  1. Va med och tävla om en valfri berlock från bracy.se på min blogg.
    puss

    SvaraRadera
  2. Jo är ca. 2 dm snö här nu :) Väldigt mycket skönare än med regn och slask ;D

    Är det inte Agneta Sjödin det där, eller ser jag helt fel? :P

    SvaraRadera
  3. Hej, va kul att du hälsade på inne hos mig;) Alltid roligt att hitta nya bloggar.
    Ha en skön avslutning på veckan
    Hälsningar Bibbi

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag var inne på en tjusig's blogg som hade en tävling och såg att du var med och tävlade om ett pris från Bracy, om du inte vann den så har jag samma tävling på min sida :) om du vill försöka igen? Kram..

    SvaraRadera
  5. Ny tävling hos Tant (tipsar dig som tävlat hos mig tidigare):

    http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..med chans att vinna presentkort från Kalasbolaget! Kika gärna in o delta i den med =)

    SvaraRadera
  6. Är din mostor Agneta Sjödin eller bara väldigt väldigt lik?
    Tack för att du ville vara med i min utlottning! Hoppas att du får en fin vecka!

    SvaraRadera
  7. Det är så tråkigt att man ska behöva känna så usch, men nu börjar jag trivas :)

    Åh är redan medlem där :P
    Kramar

    SvaraRadera
  8. De är bra att jag får information om sånt där om islam och jag vet inte om du är är det eller om du bara vill informera mig =)
    Men den pojkvän jag har som är muslim är inte så hård på den punkten och han vet om att jag inte tro på nån gud så det är lungt för att han accepterar mig för den jag är och han vill inte ha nån annan. (Det har han själv sakt) Men sen så kan det ändras det nog alla som är kära säger så i början och det tror jag alla kan hålla med om att man säger åh det bara dig jag vill ha men det kan fort ändras efter några år eller så ändras det aldrig =)
    det är olika.
    och man kan vara olika mycke troende vissa tror mer på sin religon vissa tror mindre.
    Men jag uppskattar att du säger det så det är inte nån dumt svar du får av mig bara så du vet och jag förstår vad du menar =)
    Jag hoppas att du inte vart sur eller nått över mitt förra inlägg för det var inte meningen men jag kommer inte att hålla tyst om att jag är ateist för att det är vad jag är och den här bloggen handlar om mig, mitt liv och min åsikter och man får ju ha åsikter om vad man vill =)

    SvaraRadera
  9. sv: visst är den snygg och ja, den kostar bara 99 kronor ;)

    är redan medlem där ;) :D

    SvaraRadera
  10. Tack så mkt =)!
    Det värmer att höra sånt!

    Tyvär så är jag redan medlem på den sidan.
    Ha en bra kväll ;D

    SvaraRadera
  11. Jag blir medlem där om du blir medlem här - http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=54912

    Allt gott /http://emmahoff.blogg.se/

    SvaraRadera
  12. Sv: tack =)
    Men jag är jätteglad att jag fick informationen =) så du ska ha ett stort tack =) och jag ska snart läsa om islam på skolan så det ska bli intressant =)

    SvaraRadera
  13. Nej ingen aning :)
    Kan skriva och fråga hur det går
    Kraaam

    SvaraRadera
  14. sv: haha ja det är lite roligt hur olika man kan tolka en mening :D ha det toppen!! =)

    SvaraRadera
  15. åh jag blir tokig!nellys hemsida går ju jättesegt! jag tar mig fan inte in på rean!!! :(

    SvaraRadera
  16. Hur lång tid tog det att få i sig den där gigantiska ölen? *lol*

    SvaraRadera