söndag 25 april 2010

på väg hem till mig



Hoppas jag hinner få den innan nästa helg.

4 kommentarer:

  1. Sv. Vad roligt att du vill vara med och tävla, lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej! Såg att du är med och tävlar om en tavla jag målat.
    Ville bara visa en illusionsmålning av en fiol jag gjort.
    Se länk och klicka sedan på fiolen:
    http://www.liljeqvist.info/ld/illusion.htm

    /Mattias

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vad roligt att du är med och tävlar hos mig!
    Du har nu 2 lotter, för du hade inte anmält dig till nyhetsbrev va?

    Har du sett att jag har en tävling om lotter nu i dagarna? Jag publicerar ett hjärta med en text "3 lotter" på. Och den som först kommenterar inlägget med JAG VILL VINNA får alltså 3 extra lotter i valfri tävling. (antingen en som pågår eller den som startar härnäst).

    Lycka till och ha det fint!

    Kram Lindet

    SvaraRadera
  4. va roligt , spelar du fiol ? :D
    ha en bra dag !

    SvaraRadera