torsdag 13 maj 2010

konstrunda


Idag har vi varit iväg hela dagen på konstrunda och det var riktigt riktigt kul! Vi var runt hos totalt 13 olika konstnärer tillsammans med Bastan och Susann och jag fick många nya favoriter. En av mina favoriter är Stefan Mås Persson. Grymma konstverk som har en otrolig 3D effekt. Ska verkligen investera i ett av hans konstverk!!! Men det tar jag till hösten.... (Ni ser ett av hans konstverk här till vänster).

De hade även ett konstlotteri och lyckliga lilla jag har vunnit ett verk som jag ska åka och hämta nästa vecka. Dock inte av Stefan Mås Persson men av en konstnärinna som säkert oxå är väldigt bra. Dock hann vi inte besöka henne idag så det ska bli spännande att få se konstverket live nästa vecka.

5 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte bara tipsa om att jag har en liten tävling i loggen där du kan vinna ett somrigt halsband just nu, titta gärna in och var med och tävla :)

    http://andreahansson.blogg.se/2010/may/tavling.html

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att du vill vara med i min tävling!
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kul att du vill vara med och tävla!
    Önskar dig lycka till!

    SvaraRadera
  4. Surfar runt lite och kikar in både här och där. Nu är jag här och vill berätta för dig att jag har en giveaway i min blogg. Vore skoj om så många som möjligt vill vara med. Om inte av eget intresse så kanske för att hjälpa mig sprida budskapet att jag öppnat en egen liten blogg-shop (som jag drömt om något år). Passar även på att önska er trevlig söndagkväll :-)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du vill vara med och tävla, lycka till.=)

    SvaraRadera