fredag 1 oktober 2010

tandhel*te



Hade tänkt köpa en ny dator den här månaden men jag får skjuta på det till en obestämd framtid. För en liten stund sedan kände jag något hårt i munnen och plockade ut det. En stor del av en tand hade ramlat av - KUL!!! Det blir ju inte dyrt eller så??!! Fick en akuttid redan på måndag - billigt. Varför händer alltid sånt här sent på fredagseftermiddagen så man får gå och ha ont hela helgen. Och nej, jag kan inte gå till en jourtandläkare för jag är i Stockholm hela helgen. 

Så, nu har jag gnällt färdigt och ska fokusera på att ha otroligt kul i helgen istället. 


(Ps. börjar misstänka att detta är dålig karma pga inlägget nedan. Ds)



4 kommentarer:

  1. AJ..!! Hoppas det löste sig på bästa billigaste vis ;)

    Ny tävling hos mig:

    http://uj76.blogspot.com/2010/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    Ha en toppendag =)

    SvaraRadera
  2. Fy, lider med dig!!! Tandbesvär å tandläkare är både en ond och dyr historia :-(

    Roligt att du vill vara med i min tävling!

    KRAM
    Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  3. Aj då.=( Hoppas det ordnar sig med tanden iallafall...

    Sv. Kul att du vill vara med och tävla, lycka till.=)

    SvaraRadera
  4. Usch och fy, suger med tandvärk :(

    SvaraRadera