söndag 5 december 2010

julstämning

Äntligen! Iår är jag sent ute men nu i helgen så har jag äntligen julpyntat. Stjärnor är uppe och tomtar är framme. Det är bara granen som saknas men det får bli nästa helgs projekt. Nästan alla julklappar inhandlade och idag har jag var duktig (man måste få skryta lite) och slagit in alla paket. Det ser fint ut där de ligger på vardagsrumsgolvet. Hade en ambition att även hinna göra julgodis den här helgen men det får jag tyvärr skjuta på till framtiden. Kanske kommer jag hem i vettig tid någon dag nästa vecka så jag hinner fixa det under en kväll. 


Ps. Är det någon mer än jag som tycker att det är avkopplande att skotta snö? Jag är nog lite konstig ibland. Ds. 


3 kommentarer:

  1. jag har fått ditt mail och sett att du gjort vad man skulle för att vara med i tävlingen.. du har chans att vara med i de andra luckorna oxå får de slutar inte efter bara en dag.
    jag har lagt till dig bland tävlings kommentarerna så du e med i lottningen..
    mvh chanette (jävla snyggt namn du har föresten ha ha)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu är vinnaren av en julklapp från NIVEA utsedd. Kika gärna in på bloggen för att se om det var du som vann!
    Tack för att du deltog i tävlingen!
    Kram Malin
    Ps. Ny tävling pågår nu – du kan vinna en fin julklapp från LEGO DUPLO. Klicka på länken om du vill delta!
    http://malinkarlstrand.blogg.se/2010/december/vinn-en-julklapp-fran-lego-duplo.html

    SvaraRadera
  3. klart du får extra lotter om du lägger ut tävlings bilden på din blogg med texten som jag skrev...
    kram

    SvaraRadera