lördag 8 januari 2011

Gott nytt år


Bättre sent än aldrig, så önskar jag er gott nytt år!


Vad gjorde ni på nyår? Jag och sambon lyxade till det och åkte på spaweekend på Lundsbrunns kurort tillsammans med några vänner. Det blev en riktigt bra nyårsafton med massor av mat och avkoppling, så det ska vi definitivt göra om nästa år.


Bilderna ni ser ovan är från hotellets spa


Ps. Det blir lite glest mellan blogginläggen men det är lite mycket just nu så jag har annat jag måste prioritera. Jag kommer att berätta längre fram. Hoppas ni har överseende med detta. Ds.




4 kommentarer:

  1. Vad underbart det såg ut! Kanske ett tips till kommande nyårsaftnar...

    Kul att du är med och tävlar, lycka till!

    SvaraRadera
  2. SPA-weekend är något man hade behövt!

    vinnarna utsedda i min Cliniderm-tävling, vann du?

    http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2011/01/vardags-lyx.html

    SvaraRadera
  3. tack så mycket för din medverkan i tävlingen!
    den är nu avslutad och du vann tyvärr inte!
    hoppas jag ser dig i nästa tävling, som ej kommer vara uppbyggd på samma sätt :) Tack för deltagandet!

    SvaraRadera