söndag 24 april 2011

Tillbaka i Sverige



Nu är jag åter tillbaka i Sverige efter ett par underbara dagar i London med tropiskt väder! Vi hade varmast i hela Europa - vilket jag inte hade packat för. Under alla mina besök har jag bara använt shorts en enda gång så det var tyvärr inget jag hade packat ner denna gång. Men det löste sig iallafall.

Jag slänger in lite bilder från resan. Den första är från ena kungliga parken - St James Park. Det var flera trevlig promenader där då hotellet låg precis bredvid.




Ett besök på Selfridges berömda skoavdelning hanns med.





























Utsikt från London Eye.















Här syns vårt hotell till vänster i bilden.

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder, älskar skobilden :-D
    Åh, har aldrig varit i London, men måste ta en weekend med familjen inom kort!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Jag skulle gärna vilja åka till London nån gång :)

    Vad roligt att du är med och tävlar! Kika gärna på min andra tävling som är igång :) Lycka till! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder!!! Måste ha varit kul att vara i London?

    SvaraRadera