lördag 28 maj 2011

spahelg


Nu är skolavslutningen över. Jag känner mig nöjd med avslutningen och det hoppas jag att även eleverna gör. Det var roligt att nästan alla var där och det var tårar och vi fick superfina blommor från eleverna. Vi fick även att varsitt kort och på mitt stod det : Tack för detta året/åren - nu har vi lärt oss analysera varandra. Helt klockrent! Känns alltid lika tomt och konstigt när eleverna slutat för att ha sommarlov.

Den här veckan har varit intensiv med mycket arbete och många sena kvällar. Nästa vecka blir likadan och därför har jag och sambon bokat in en spaweekend. Ska bli så skönt att få komma iväg. Jag ska bara packa det sista och sedan åker vi. Då blir det bara att koppla av och äta gott. Precis vad som behövs just nu. Visst ser det mysigt ut på bilden?

3 kommentarer:

  1. Ja... "Vad skulle Freud säga om detta?" Vi kommer att sakna dina lektioner!

    Hoppas du får det roligt på din weekend - det förtjänar du!

    SvaraRadera
  2. kul att du är med i tävlingen!

    SvaraRadera
  3. Nu ligger vinnaren uppe om presentkortet från sumopix.com! titta in

    http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2011/06/06/5540179-ratt-svar-pa-fragan-ar/#kommentarer

    och se om du vann!

    SvaraRadera