lördag 22 oktober 2011

Maskerad

Nästa torsdag är det maskerad på jobbet - vi firar Halloween i förväg. Ska bli riktigt kul! Jag blir aldrig för gammal för sånt - så just nu är projektet "maskeradklädsel för Jeanette" igång. Har många spännande idéer, så vi får se vad det blir. Hoppas att många av eleverna kommer att klä ut sig oxå. I veckan ska jag även se om jag kan köpa lite ballonger och grejer så att vi får pimpat upp skolan lite inför torsdag.

Vi var i New York för ett tag sedan och jag måste bara säga att det var helt fantastiskt! Jag ska bara försöka sålla lite bland bilderna innan jag lägger upp dem. Det är inte så lätt... Ni får nöja er med en bild så länge. Det är en bild på Freedom Tower som håller på att byggas där Twin tower tidigare stod.

Någon som varit i New York förresten?

16 kommentarer:

  1. Tack så hemskt mkt! :D jag älskade också min outfit från igår! :D

    kram

    SvaraRadera
  2. - tusen tack! det gör mig riktigt glad att höra, :D

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Nu har jag dragit en vinnare i en tävling som du varit med i.
    Kika in och se om just du vann. :)

    SvaraRadera
  4. Tur man inte behöver ordna med kostym till sig själv...hjälp...jag tycker det är lagom jobbigt att ordna maskeradkläder till båda barnens maskeraddag på förskolan haha

    Kul att du är med och tävlar hos mig förresten!
    På lördag börjar det ytterligare en tävling!

    SvaraRadera
  5. hej hå =)

    ny är en ny tävling uppe i bloggen!

    trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Hej,

    Tävlingen om en unik väggdekor från HemmaDekor.se är nu avslutad och vinnaren är publicerad på min blogg. Blev det DU som vann? Ta dig en titt!

    SvaraRadera
  7. Hej! Vann du tävlingen du var med i ?!

    http://tuschaa.blogg.se/2011/november/vinnaren-eilasse.html

    SvaraRadera
  8. Hejsan! Nu har jag avslutat tävlingen jag hade, där vinsten var ett doftljus och åtta vykort!

    Kika in för att se ifall just du vann! :) Och tack för att du deltog!

    SvaraRadera
  9. Hej. Vad glad jag blir. Tack "för hjälpen" Lycka till i tävlingen om förbandslådan också :)

    SvaraRadera
  10. Jag har ej varit där, roligt du är med

    SvaraRadera
  11. fin blogg :)
    vill du följas åt på Bloglovin?

    SvaraRadera
  12. Vad roligt att du är med och tävlar hos mig. :)
    Lycka till.

    Kram Madde.

    SvaraRadera
  13. Kul att du är med!
    Lycka till och en mysig kväll :)

    SvaraRadera
  14. Hej,

    Jag har nu en ny tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 200:- på Babyfiltar.com. Tävlingen hittar du här: http://nilmas.wordpress.com/2011/11/11/vinn-presentkort-pa-babyfiltar-com/

    Du missar väl inte heller mina andra tävlingar där fina priser från Minbebisbok.se samt Smyckesboxen.se finns i prispotten! Tävlingarna hittar du under kategorin "Tävlingar".

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Kul att du blev glad för vinsten :), det gläder mig.

    Ha en bra helg!

    Mvh Anna

    SvaraRadera