söndag 20 november 2011

Tiden går snabbt

Tiden går verkligen så otroligt snabbt. Det känns som om det bara var igår som man satt på en uteservering och njöt av sommaren,och nu är det redan första advent nästa helg. Helt galet!

Har ni börjat handla julklappar ännu? Själv älskar jag att handla julklappar, så jag börjar alltid långt innan. Jag är faktiskt till och med nästan klar. Det är bara 2 personer till som jag har kvar att handla åt.

Sedan nu när julmarknaderna sätter igång så blir det massor med trevliga julklappar till mig själv och sambon i form av en massa ätbart gottis. Det är det bästa med alla julmarknader, all mat!

Ett tips om ni inte vet vad ni ska handla i julklapp, handla smycken! En bra sida hittar ni HÄR. Ett tips är märket Sophie Grace, där är alla halsband handgjorda och finns därför bara i ett exemplar. Dessutom arbetar Sophie som en healer så alla halsband är laddade med positiv energi. Visst är det en fin julklapp? (Det kommer iallafall några av mina vänner att få i julklapp.). Ni hittar hennes smycken HÄR. (Ni ser ett av hennes smycken på bilden nedan)

4 kommentarer:

  1. Nu är vinnaren dragen.
    Titta in för att se om du är den lyckliga vinnaren.
    Kan även avslöja att väldigt snart kommer det upp ännu en grym tävling hos mig så håll utkik.
    Missa inte heller min Julkalender som jag ska ha hela December. :)

    Kram Madde.
    http://vhdbrud.blogg.se

    SvaraRadera
  2. HEJ!

    Nu är tävlingen om ett presentkort värt 200 kronor från Eilas avslutad. Kom in och se om det var DU som vann?

    Annars har jag en annan tävling igång nu och kommer ha en julkalender i år så många chanser att vinna :)

    Hoppas du har en toppen tisdag!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vinnaren av ett smycket från cocoo.se är utsedd i min blogg. Kolla in och se om du är vinnaren! =)

    SvaraRadera