torsdag 1 november 2012

En ros till Mia på LRF Media


Jag måste bara skriva ett inlägg och ge en ros till Mia på LRF Media. Jag hade köpt en tidningsprenumeration till en vän genom dem, och visste inte att vännen inte registrerat sig på sin nya adress ännu utan fortfarande var skriven på den gamla. Därför kom tidningen i retur till LRF Media.

Min telefon hade ringt 2 gånger men jag hade inte haft möjlighet att svara - det var Mia från LRF media som hade ringt mig. Sedan fick jag ett mail där hon förklarade att tidningen kommit i retur och frågade om hon skulle skicka den till en annan adress eller hur jag ville göra. Snacka om god kundservice! Inte nog med det, när jag mailat över vilken adress tidningen skulle till hade Mia rusat iväg och postat den med dagens a-post så att tidningen kom fram redan dagen efter. Vilken pärla!

Mia Florell på LRF Media - tusen tack! Du är värd en hel bukett med rosor!

2 kommentarer:

  1. Har du en smartphone? Då kanske jag har en tävling som passar dig? Man kan nämligen vinna ett valfritt skal av ett värde upp till 150kr. :) Kika in min blogg för mer info :)

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med, kika in imorgon för att se vinnaren och en ny tävling:D

    SvaraRadera