onsdag 20 januari 2010

Gästföreläsare


Jag ska vara gästföreläsare på en folkhögskola nu två veckor i rad och är lite nervös - men samtidigt väldigt spänd. Det ska bli otroligt kul! Jag ska föreläsa om gruppdynamik och gruppers påverkan på individer. Det är ju det här som jag tycker är så vansinnigt roligt! Känns lite nervöst bara att vara gästföreläsare och föreläsa för vuxna. Men det blir säkert bra. Sitter och gör finplaneringen nu och ska lägga ihop det till en powerpoint senare ikväll.

På fredag får ni kika efter mig i TV-rutan ;)
Jag och mina syskon ska upp och heja på moster i Lets Dance. Det ska bli sjukt kul! Vi ska även sova över så vi gör Stockholm osäkert även på lördag.


Min lillebror på partyhumör - så här glada ska vi vara i helgen

8 kommentarer:

  1. Hej! Lägg gärna in en kommentar i detta inlägg http://karolinajakobsson.blogg.se/2010/january/nagon-som-har-tips-vad-extra-man-kan-blogga-o.html

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja tentan gick bra :) Har inte fått reda på resultatet ännu dock :)
    Mysig blogg du har föresten!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Ny dundertävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_22.html

    ..med chans att vinna presentkort från en underbar smyckesbutik :)

    SvaraRadera
  4. SV: tack så himla mycket :)

    Hoppas att lördagen har varit bra :)

    SvaraRadera
  5. Härlig bild!! Önskar dig en fin söndag! Själv sitter vi här i valet och kvalet om vi ska polisanmäla hundattacken... Ägaren till hunden har nämligen sagt att hon tänker inte hålla hunden kopplad i fortsättningen heller, hjälp! Vad hade du gjort?? KRAM

    SvaraRadera
  6. Tack för ditt tips! Ska ringa polisen idag och höra! Har förresten frågestund i bloggen nu! =) Kram

    SvaraRadera
  7. svar: visst var dem? ett par skor precis i min smak :D

    SvaraRadera