onsdag 27 januari 2010

Stockholm - Lets Dance

Som väntat blev det galet kul! Lite synd om min bror dock. Han ville inte vara med i TV så vi lät honom få en bordsplats bakom en pelare så stackarn inte såg så bra, men det som var värre var att han var i TV typ hela tiden! När programledarna talade så stack hans huvud fram mellan deras, så han var bombarderad av sms från sina vänner som sett honom.

Nog snackat om helgen - den var suverän och här är lite bilder.



Jag gör mig iordning och försöker få på mig mina skor

Här är den nya juryn! Jag försöker se sträng ut.


Hela familjen samlad


Sötaste och bästa paret!


Fredrik och Caroline


Jag och min andra favorit i tävlingen Claudia!

19 kommentarer:

  1. Tackar! Den semlan var riktigt god faktiskt!

    och tack för tipset

    SvaraRadera
  2. sv; Haha ne, verkligen inte :)

    Jag är ju redan medlem på gratisbio, men kanske ska testa denna också då. Tack detsamma!

    SvaraRadera
  3. sv: det gick bra hos sjukgymnasten, tack för att du frågade :)

    SvaraRadera
  4. Asså fan vad coolt vill också vara där:) Hoppas du får en lika trevlig kväll som mig:)

    SvaraRadera
  5. sv; taack för tipsen =)

    jag är med på en fototävling.
    gå in på den här bloggen och rösta på min bild:
    http://michellepaine.blogg.se/2010/january/finalisterna.html#comment

    jag har nr 6, skulle vara jätte snällt av dig om du röstade på mig =)
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  6. Kul att du vill vara med och tävla, lycka till!=)

    Härliga bilder! Ser ut som en rolig kväll.

    SvaraRadera
  7. SV: Om du gillade filmerna så är böckerna ännu bättre :)

    SvaraRadera
  8. Fy va skoj det verkar!! Har förresten lagt in en tävling som jag tror är ngt för dig! Kram

    SvaraRadera
  9. jag ska nog läsa juridik, företagsekonomi och handel...

    SvaraRadera
  10. så snygg blogg du har =). Gilalr verkligen den :) Är Agneta din mamma?
    kram

    SvaraRadera
  11. jurybilden var underbar!


    www.espot.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Coolt att du har varit där p lets dance det är en drömm för mig:)

    Taack det ska jag! (LL)

    SvaraRadera
  13. SV: Det har det varit! Hoppas du också haft det! :)
    Okej, tack för tippset! :)

    SvaraRadera
  14. å är agneta din moster?? Vad häftigt:)

    SvaraRadera
  15. är Agneta din mamma eller? :P

    SvaraRadera
  16. SV: ja, det skulle inte vara så fel!

    Och är du släkt med agneta? Kram!

    SvaraRadera