tisdag 23 februari 2010

Lagerrensning hos Accessora

Det är typiskt att man inte har nära till Stockholm för den här lagerrensningen skulle jag INTE vilja missa. Men för oss som inte bor i närheten så är det iallafall gratis frakt till 25 feb, så passa på och lägg en beställning. Ange koden SPRINGFF. För er som bor i Stockholm - spring snabbt till den här utförsäljningen!


Var? Fleminggatan 107, Kungsholmen, Stockholm (t-bana Fridhemsplan eller blå buss nr 4, stopp St Eriksgatan)
När? Extra kvällsöppet torsdag den 25 februari kl 12.00-20.00, vanliga öppettider fredag 26 februari kl 11.00-18.30 och lördag 27 februari kl 12.00-16.00.

Vad?
Bijouterier -
Dazzling, Bijoux by Us, Tokyo Jane och Mint m.fl. 20-40 kr/st (ord. 69-249)
Märkesvarar och plånböcker - Ted Baker, Edith & Ella, Beck Söndergaard, Mimotica Micola m.fl. 300-500 kr/st (ord. 995-2995)
Väskor - blandade märken, från 100 kr/st (ord. 250-500)
Underkläder - La Perla, Hanky Panky, Huit m.fl. 100-200 kr/st (ord. 400-1200)
Designersmycken - Mi Lajki, Rachel Leigh, Littermark m.fl. 100-300 kr/st (ord. 350-1700)


Och mycket mer!!








12 kommentarer:

  1. sv; tack det kommer nog bli jättebra :)

    sorry är redan medlem där sen länge :)

    SvaraRadera
  2. Alltid är de bästa utförsäljningarna väldigt långt ifrån där man bor! Det är så tråkigt! :P

    Fin blogg du har, gillar det rosa! :)

    SvaraRadera
  3. Vinnaren är nu dragen, kika in i bloggen o kolla om de va du :)

    Tack för din medverkan! :) Kram

    SvaraRadera
  4. Nu har jag valt ut 5 finalister till Veckans blogg v. 8. Kolla här om du är med, om inte har du en ny chans nästa måndag. Rösta gärna på den du vill ska vinna :)

    http://killmee.net/2010/february/finalisterna-i-veckans-blogg-v-8.html

    SvaraRadera
  5. tack tack! :) Hur är det med dig?

    SvaraRadera
  6. Hej. Jag vill tipsa dig om en ny tävling som jag har. Man kan vinna massageolja 150 ml. Intresserad? Gå in på länken nedanför isf.

    http://www.sjubarnsmamma.com/2010/02/vinn-massageolja.html

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. ska nog dricka några koppar

    är redan medlem där men ha en fortsatt trevlig dag

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vill bara tipsa om två tävlingar som jag har i min blogg. En där man kan vinna valfria varor på kalasbolaget av ett värde på 350 kr och en tävling där man kan vinna massageolja på 150ml.

    http://www.sjubarnsmamma.com

    Ha det gott.

    SvaraRadera
  9. Sv: Hej! Tack så mycket, jag är mycket nöjd med toningen! Det bästa är att den fortfarande har fin färg trots att det var nästan 4 veckor sedan jag tonade håret.

    Ha det bra/ Frida (Ledsen för sent svar, kommentaren visade sig inte förrän nu)

    SvaraRadera
  10. *svar* Ja har du hunnit testa det ännu? Inte jag, ja tänkte testa det ikväll :) ska bli spännande!

    tack för tipset, men jag är redan medlem där tuvärr! :)

    SvaraRadera
  11. *svar* Kul att du är med och lycka till nu! kram

    SvaraRadera