fredag 5 mars 2010

tack!

Bättre sent än aldrig - men jag har några som jag måste tacka.



Först ett stort tack till min älskade sambo som kände för att överraska mig och köpte hem en stor bukett med rosor förra veckan, så den här bilden ger inte buketten rättvisa då dem har stått nu i en vecka och börjat sloka. Jättekul att få en stor bukett, bara så där!


Jag har avgått som styrelseledamot då jag fått nytt jobb i en annan kommun (drömjobbet, berättar mer om det sen) så ett stort tack för dem fina blommorna och för den underbara tiden vi har haft tillsammans. Kommer att sakna er jättemycket!





Jag har tidigare skickat ett tack till mina elever för den härliga tiden vi har haft tillsammans men inte lagt upp det här urgulliga kortet som jag har fått (fick blommor oxå men dem har tyvärr vissnat) På kortet står det:
"Vi vill tacka dig för den här terminen. Vi kommer att sakna dig när vi får en annan lärare. :( Han är säkert också bra, men ingen är lika bra som du! Vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år".

Det är svårt att inte få en tår i ögat när man nu har lämnat dem här underbara eleverna!

12 kommentarer:

  1. Grattis till det nya jobbet vännen! Är du hemma imorgon o har tid för en pratstund? kramar från Sofie

    SvaraRadera
  2. sv: tack för tipset men jag är redan medlem där :) kul med nytt jobb! gratis!

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya jobbet..och visst värmer de där härliga elevbrev :) :) Välkommen in , en liten utlottning pågår hos mig! kram

    SvaraRadera
  4. Sv: Jo den var bra! ^_^ Det kunde som sagt vara lite jobbigt med glasögonen men annars var den bra!

    SvaraRadera
  5. sv; Tack så hemskt mycket! :D

    Jag brukar inte gå med i sånna där sidor längre, testade förut men jag har inget tålamod, haha. Det tar så långt tid för mig att få presentkort. :p

    SvaraRadera
  6. Mm.. de är skönt :D hihi ^^
    jag är redan medlem där ;) hih men tack endån.. vad har du gjort i dag då ? :) hihi, ett tips gå in på http://www.gratisbio.se/ så kan du samla i hop massa poäng och byta in mot present kort och mycket mer ^^ om du blir medlem så kan du ta mig som värvare ;) jag heter xsparklex ^^ hejdå här är min blogg http://domii.blogg.se/?tmp=17233646

    SvaraRadera
  7. riktigt vackert, hade fått en tår i ögat jag med :9

    SvaraRadera
  8. sv; kul att du är med :) Lycka till

    SvaraRadera
  9. gulliga dina nära o kära är mot dig... sånt uppskattas verkligen!

    SvaraRadera
  10. Jag är anonym - men en hint är att det var av mig du fick rosorna! :)

    SvaraRadera