söndag 21 mars 2010

weekend

Allt löser sig till slut...

Vi skulle ha varit i Örebro nästa helg och hälsat på några bekanta, något som vi verkligen har sett fram emot! Men SJ ringde i torsdags, våra tåg är inställda både på dit- och hemvägen. Det drog ner humöret rejält - men bra att de hörde av sig i så god tid iallafall.

Men humöret blev snart på topp igen - vi följer med några andra bekanta till Tjörn på lyxweekend istället. Dit blir det bil, så det inte behövs avbokas igen. Så nu ser jag åter fram emot nästa helg!!



Solen lyckades lysa igenom iallafall. Bild på Picassostatyn i Halmstad.

11 kommentarer:

  1. Svar:
    Lycka till i tävlingen
    och glöm inte skriv med din mail så att jag kan kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren :)

    SvaraRadera
  2. Va skönt att det löste sig!

    Va roligt att du vill vara med och tävla, håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. Vill tipsa om en tävling som jag har i min blogg där man kan vinna ett presentkort hos Okidoki barnkläder. Intresserad?

    http://www.sjubarnsmamma.com/2010/03/tavla-och-vinn-presentkort-pa-300-kr.html

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Härlig blogg

    Tänkte passa på att tipsa om en tävling på min blogg. 5st vinnare av mat & bak produkter från mika design! Var med du oxå:)

    http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-i-sammarbete-med-mikadesignse.html

    SvaraRadera
  5. Fiin blogg! Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar!

    SvaraRadera
  6. Vinnare är nu dragen, kika gärna in och se om det var du som vann.=)

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Var med och tävla i min blogg.
    Just nu pågår en i samarbete med Smått & Snyggt och en med lAim Design!

    http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html

    http://lindet.blogg.se/2010/march/pasktavling-med-smatt-snyggt.html


    Lycka till!

    Kram Linda
    lindet.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Kul att du vill vara med och tävla, lycka till.=)

    SvaraRadera
  9. Vad kul att du ville vara med och tävla inne hos mig.Lycka till. ;) Ulrika

    SvaraRadera
  10. En vinnare av 300 kr hos hippahem är nu dragen, kika in och se om det blev du.=)

    SvaraRadera
  11. Hejsan! :)

    Vill du vinna mineralögonskuggor? I så fall har jag just nu en tävling i min blogg där du har chans att vinna valfria ögonskuggor från E.L.F cosmetics. Tävlingen avslutas 6 april.

    Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment

    (Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren)

    Kram

    SvaraRadera