tisdag 19 juli 2011

Ansiktsbehandling


Jag har lyxat till det och bokat en ansiktsbehandling. Jag är så dålig på att unna mig det. Ansiktsprodukter är jag jättekinkig med och lägger ner de pengar som behövs (du får vad du betalar för) och jag har varit kund hos Hudterapeuten i flera år. Dock är jag som sagt dålig på att boka behandling men nu är det äntligen gjort. Hon som driver salongen är en supergullig tjej som heter Annika och hon är otroligt duktig. Dessutom har hon 10% rabatt på alla ansiktsbehandlingar nu i juli och augusti, så alla ni som bor i eller ska till Halmstad, boka en tid hos Annika. Eller åk förbi och köp produkterna - jag lovar, man blir som en ny människa när man använder dem. Ni hittar hennes hemsida HÄR.

PS. Eller varför inte köpa en ansiktsbehandling till någon man tycker om? Själv blir jag galet glad när jag får sådana presenter. Har nyligen fått en energimassage av våra vänner Eva och Jan och det ska bli jättespännande att prova.

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att du deltar =)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    nu har jag lagt upp vem som vann smyckesetuin!
    Kolla om det var du här ;
    http://ttheresebjorkman.blogg.se/2011/july/vinnaren.html#comment
    snart kommer det nog upp en annan sorts tävling! :)
    ha det bra! :D

    SvaraRadera
  3. Tävlingen är avslutad! Kika in och se om det var du som vann en Glimmer från Mist Stockholm :)

    http://knorkan.blogg.se/2011/july/tavlingen-ar-avslutad.html

    SvaraRadera
  4. Ska ner till Halmstad i helgen, men hinner inte.. Men skall kolla in det en annan gång-

    SvaraRadera
  5. svar: nej, dom har jag inte läst men borde nog göra det , haha! :)

    SvaraRadera
  6. Gud så härligt med en ansiktsbehandling! Man behöver unna sig lite lyx ibland :)

    Vad roligt att du är med och tävlar hos mej! Var gärna med i min andra tävling som är igång ifall du inte redan deltar i den :) Lycka till! Kram, Ingrid

    http://p0llys.blogg.se/category/mina-tavlingar.html

    SvaraRadera
  7. du har en överraskning på min blogg ;)

    SvaraRadera