torsdag 17 maj 2012

Änglameditation

Imorgon ska jag prova något spännande - jag ska på kurs och lära mig änglameditation. Det ska bli otroligt spännande! Jag har varit så trött både den här och föregående vecka så jag tror att det här kommer att ge mig lite mer energi och ladda mina batterier. Kursledaren är nämligen ett riktigt energiknippe så man brukar alltid vara på toppenhumör efter att ha träffat henne. För er som är nyfikna så har hon en hemsida där hon berättar mer om sin verksamhet som finns både i Halland och i Linköping. Ni hittar mer information HÄR.


5 kommentarer:

  1. Sv. Tack. Fin blogg du har :)

    SvaraRadera
  2. sv: Haha ja jag tycker att du ska ge filmen en chans!;)

    SvaraRadera
  3. Lycka till i tävlingen hos mig! :)
    http://www.sojkasframtid.se/tavling-vinn-ett-halsband-i-samarbete-med-happy-bling/

    SvaraRadera
  4. Nu är tävlingen i samarbete med Australian Bodycare avslutad, kom in och se om du blev den lyckliga vinnaren :)

    Annars har jag en härlig Goodiebag tävling igång som du gärna får vara med i :)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag har den underbara teckningen på killarnas vägg :)


    Nu är vinnaren av Chokladen utsedd:
    http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/june/en-massa-vinnare.html#comment

    SvaraRadera