lördag 12 maj 2012

Mina första joggingskor

Idag har jag varit nere i stan och shoppat loss. Jag behövde akut nya kläder och det känns så roligt att ha fått fyllt garderoben med lite nya plagg. Jag även köpt mina första joggingskor - ett par rosa Asics som ni ser på bilden ovan.

Jag har alltid drömt om att kunna springa men har alltid haft ansträningsastma så jag har aldrig kunnat springa många meter innan luftrören knöts till. Dock har jag upptäckt att sedan jag började äta LCHF har astman försvunnit. Jag vet, det låter nästan för bra för att vara sant, men det är sant. I alla år som jag har provat att springa har jag aldrig lyckats komma upp i 1 kilometer. Det har varit mitt mål att lyckas springa 1 kilometer. Döm till min förvåning när jag nyligen provade att springa och lyckades springa hela 5 kilometer utan problem! Det är verkligen helt fantastiskt! Så idag var jag och köpte mina första joggingskor - eftersom jag nu äntligen kan ut och springa!

2 kommentarer:

  1. Tack för dina fina ord på min blogg, det värmer :)
    Jag har också ett par asics, och är super duper nöjda med dem :) lycka till med löpningen. Mvh Sophie

    SvaraRadera