söndag 22 februari 2009

Gäspa


Sitter framför datorn och är sjukt trött. Först släktbesök igår, sedan födelsedagsfest och idag dop. Jättekul att ha mycket att göra och träffa många härliga människor men jag blir så otroligt trött. Tittar på högen med nationella prov. Har några kvar att läsa, måste och ska läsa klart dem om en stund. (Det var inte menat som gnäll, det är faktiskt roligt att läsa elevernas arbeten).

Eftersom sommaren kommer snabbare än man anar (trots härligt snöväder ute) kommer här ett bantningstips från Julia:

Matintag
Frukost: lösgodis
Lunch: billypizza
Middag: hawaii med kebabsås
Kvällsmat: förmodligen grillchips
Övrigt: vindruvor och ananasskivor

Träning
- Fram och tillbaka till kylskåpet
- Upp och ner för trappan med destination dator

3 kommentarer:

  1. Hej Hej!
    Jag är hemskt ledsen att tävlingsresultatet har dragit ut på tiden, men nu ör det äntligen färdigt och att jag skriver till dig innebär tt du är vinnaren!!!
    GRATTIS!!!!

    Det jag behöver från dig nu är ditt namn, adress och vilket halsband du vill ha. Så fort jag har det postar jag ditt halsband.
    KRam ,Em

    SvaraRadera
  2. sv: Jag publicerar inte kommentaren. Va roligt att du blev glad!

    Jag skickar halsbandet på tisdageftermiddag.
    KRam ,Em

    SvaraRadera
  3. gå gärna in på eevelina.blogg.se och medverka i min bloggtävling:)

    SvaraRadera