tisdag 17 februari 2009

Utmaning


Kul, nu fick jag min första utmaning (jag har ju inte ens haft bloggen i två veckor!)
Jag fick utmaningen av PetramedAochE.

REGLER
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

1. Jag dricker för mycket kaffe
2. Jag är svag för fina chokladpraliner
3. Jag älskar att äta på restaurang
4. Jag är gymnasielärare i svenska/psykologi
5. Jag tycker att jag har världens bästa jobb
6. Jag är väldigt rak - jag säger vad jag tycker
7. Jag tycker om att jobba fackligt (på bilden är det jag och Mirella som är i Skövde och pratar fackligt med lärarstudenter.)

Då jag inte har varit med i bloggvärlden så länge så utmanar jag färre än 7 men jag utmanar:

Lily
Julia
Freja
Kenza

2 kommentarer:

  1. Hej du :) Det är klart du får, haha, nej jag ska ju bli målare ^^ Men fota är kul, mer som en hobby. Kram på dej! :)
    Men säg inte till pappa och lotta att jag har blogg, pinsamt!! :O

    SvaraRadera
  2. Roligt att du antog utmaningen!
    =)

    SvaraRadera