måndag 23 februari 2009

skit oxå


Varför ska alltid folk ringa när man står i duschen? Har precis shamponerat in håret när jag hör att det ringer. Springer genom hela lägenheten så det blir vatten överallt (till sambon: ja, jag torkade upp efter mig) och hittar inte telefonen. Skit - sambon har gömt den igen, eller ja, han lägger den lite varsomhelst när han har pratat i den. Hittar telefonen - personen har lagt på. Då börjar min mobil ringa och jag fattar att det är till mig och inte sambon och då måste jag ju svara och blir då sjukt nyfiken på vem som ringer. Hittar inte den - var har jag lagt den? Följer ljudet och precis när jag får fram den lägger personen på. Skit - skyddat nummer. Vem kan det vara? Varför ringer alltid skyddat nummer när jag inte kan svara? Varför ska jag vara så nyfiken?

På tal om något helt annat - om du är frusen så har jag bästa jackan till dig - Woolrich artic parka. Den håller värmen i ner till -40 och är sjukt gosig. (Ang. bilden - ja jackan är enorm - men jag är frusen - bättre att klä sig ordentligt då.)


Uppdatering: Det var min älskade syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar