måndag 19 oktober 2009

Hemma

Var hemma från jobbet i torsdags och fredags - snacka om att det kändes konstigt! Jag hade varit krasslig hela veckan så när jag vaknade febrig och med huvudvärk på torsdagen insåg jag att det var lika bra att stanna hemma.

Problemet är att jag blir så sjukt stressad. Jag har otroligt mycket jobb att göra, och självklart ligger allt på mitt skrivbord. Tack och lov så hade 9:ornas ekonomiprov hemma så jag kunde iallafall rätta dem och bocka av det på att-göra-listan. Så idag jag det bara att börja jobba undan som bara den...

På fredag är det utgång med kollegorna som gäller - kalaskul!

Nej, nu var det färdigtjatat för mig idag. Bara en sak till - ge mig mer snö - så här mycket vill jag ha!! (se nedan)


4 kommentarer:

  1. Kul att du är med och tävlar! :)

    SvaraRadera
  2. Just nu har jag en tävling på bloggen - var gärna med! =) Önskar dig en trevlig helg =) Kram

    SvaraRadera