måndag 26 oktober 2009

moster på besök

Åh jag är så glad idag! Min moster ska komma till Halmstad och föreläsa så jag får äntligen träffa henne. Tyvärr så hinner hon inte innan för hon har boksignering men vi ska prata lite efter hennes föreläsning. Ska bli så kul! Vi träffas alldeles för sällan!

Dock var jag lite ledsen först, var och skulle köpa en biljett till föreläsningen (som är nu på onsdag) men det var helt slutsålt. Men ena mannen som är med och arrangerar föreläsningen tyckte synd om mig att jag skulle missa min moster så han ska fixa en biljett till mig iallafall - snacka om ängel!

Blir ett bra avslut på onsdagen! Ska nämligen ha bilen på verkstad hela dagen så jag behöver något positivt på kvällen...

En liten bild från Galgberget - visst är det vackert?

26 kommentarer:

  1. Kika gärna in i min blogg har en ny tävling uppe =)

    SvaraRadera
  2. sv: haha, visst då? ;D

    gillar föresten din header väldigt mycket! jättefin :))

    SvaraRadera
  3. haha ja jag håller med dig :)

    SvaraRadera
  4. Tack för att du är med och tävlar.

    Fin bild! :)

    SvaraRadera
  5. Jag ska läsa till undersköterska :)

    SvaraRadera
  6. Nä jag vet det. Ska först göra det jag vill med livet innan jag skaffar barn :)

    SvaraRadera
  7. Sv: Okej, jag tror nog det jag också:) Kanske en ljusare nyans av Beyoncés hårfärg.

    Är det ungefär som gratisbio?
    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  8. Ja det blir en hel del när man åker hem till familj och vänner :) Många att hinna träffa.
    Vad har du för planer för helgen då?

    SvaraRadera
  9. Hejsan :D
    Fin blogg du har , !

    ha den bra dag :D

    SvaraRadera
  10. sv. vad roligt att du vill vara med o tävla

    SvaraRadera
  11. Haha :) Jag tycker det dock är skönast att laga min egen mat eftersom jag är så kräsen.

    SvaraRadera
  12. Vad roligt att du vill vara med och tävla, lycka till.=)

    SvaraRadera
  13. VILKEN FANTASTISKT BILD

    SV. TACK SÅ JÄTTE MYCKET

    SvaraRadera
  14. Vilken tur att du fick en biljett:)!

    Roligt att du är med och tävlar om Stay Spray Makeup Fix hos mig.
    Imorgon Tisdag är sista dagen för att vara med!
    Kram & Lycka till!

    SvaraRadera
  15. Ny tävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html

    ..med ett dunderpris i potten :)

    Ha en toppendag! Kram

    SvaraRadera
  16. Hej, tack för kommentaren men det är min tjej kompisar som ha gjort bilderna till mej. Vi brukar sitta uppe på kvällarna och messa och gör olika karaktärer som bilderna är uppbyggda på. Det är awesome!! Jätte fin blogg du ha. Blir lätt avudnsjuk:P

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Håller tummarna för dig i min tävling!
    Git

    SvaraRadera
  18. vad roligt att du vill vara med! hejjar på dig :D

    SvaraRadera
  19. Vilken vacker bild!

    Kul att Du vill vara med i min utlottning! :D

    Lycka till!

    Mvh Ellinor på Gillberg

    SvaraRadera