söndag 11 oktober 2009

mycket på jobbet

Har mycket att göra på jobbet och har även fått sitta och jobba ett par helger, därav den dåliga uppdateringen.

Sitter just nu nerbäddad i sängen och är förkyld. Tycker lite synd om mig faktist ;) Ska göra lite the med honung så känns det säkert bättre. Köpte honungen av en lokal biodlare på torget igår. Skulle egentligen bara ha kakor, ena klassen stod och sålde det för att få pengar till sin klassresa, men det blev som sagt både honung och kakor. Tycker att man ska sponsra när eleverna är duktiga och tar initiativ för att få ihop pengar till en klassresa.

Nej, nu blir det the och sen måste jag försöka jobba lite.


5 kommentarer:

  1. Roligt att du ville vara med i min Paris Hilton-tävling!
    Cirkus klockan 22.00 ikväll Söndag kommer vinnaren av JUST ME ligga uppe på min blogg!

    Kanske blir det just du?
    Missa inte att kika in och kolla:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. svar: varsågod. Ja dom är riktigt snygga. synd bara att dom jag gillade mest är för dyra för lilla mig! :)

    SvaraRadera
  3. Ny tävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html

    ..med chans att vinna ett "vinterpaket", värde 500kr!

    =)

    SvaraRadera
  4. Lycka till o kul att du e med o tävlar=)

    SvaraRadera
  5. Jag har nu FYRA härliga tävlingar igång!

    Du kan vinna:
    - Leksaker från Lajbansson
    - Presentkort från Kids Butik
    - Presentkort från Wall44
    - Valfria varor från Kalasbolaget

    Klicka på länken för att komma direkt till min kategori "Tävlingar":
    http://agneslauedberg.blogspot.com/search/label/T%C3%A4vlingar

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera