söndag 21 augusti 2011

Imorgon börjar allvaret

Imorgon är det dags, då kommer alla nya elever. Ska bli jättekul att återigen få träffa alla "gamla" elever och spännande att få träffa alla nya. Blir dock alltid galet mycket jobb för mig första veckan, har jag tur kommer jag att vara hemma någon kväll innan kl. 19. Har även en ambition att jag ska hinna träna 4 dagar också. Men det är inte menat som någon klagan, det är roligt första veckan och att det blir mycket arbete är inget jag har ont av. Jag vill ju att det ska bli bra för såväl kollegor som elever och då blir det en del sena kvällar.

Slänger in en bild från midsommar.

(Det är inte min sambo på bilden utan stackars Bastan som får stå ut med min torra humor)

13 kommentarer:

  1. Nu är vinnaren av örhängen från Mocolo5 dragen: http://vanitas.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-ett-par-orhangen-fran-mocolo-5-ar.html
    Kolla in och se om det var du som vann :)

    Just nu har de ett bra erbjudande till er som var med och tävlade också :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har startat en tävling i min blogg där man kan vinna ett valfritt Iphoneskal för max 500kr! Du får jättegärna vara med :)

    http://vickelido.blogg.se/2011/august/vinn-ett-valfritt-iphoneskal.html

    Ha det gott :)

    SvaraRadera
  3. Roligt att du är med och tävlar!
    Lycka till och ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan, hoppas allt är bra? :)

    Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.

    Ha en bra dag!

    Kram Nathalié

    SvaraRadera
  5. Nu har jag en vinnare av väggtexttävlingen! Kika in och se om det blev du! inlägget hittar du i (antagligen) det översta inlägget.
    kram

    SvaraRadera
  6. Superkul att du är med och tävlar i min bloggtävling!
    Nu har det kommit en ny regel (eller vad man ska säga) som ger dej chansen till dubbla lotter i tävlingen!
    Gilla min blogg på facebook så får du en extra lott i tävlingen.
    Ser om du gillar, så du behöver inte skriva någon ny kommentar.

    Gilla här: http://www.facebook.com/pages/linaholgerssonsbloggse/225996494119410

    Pussar & Kramar
    /Lina Holgersson

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Kul att du ville vara med och tävla om SebaMed-kitet!

    Ha en skön söndag!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  8. SV: Tack så mycket söta du, vad roligt att du tycker det! :D

    SvaraRadera
  9. Nu är vinnaren i sminktävlingen utsedd. Gå in och se om det var du som vann :)

    SvaraRadera
  10. Vad roligt att du är med och tävlar och tack för tipset om vad du vill läsa mer om.=)

    SvaraRadera
  11. Hejsan!

    Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna en fin bröstpump från MAM, var gärna med! Om det inte är aktuellt för dig så kanske du har någon vän som är i behov av den?

    http://vittellersvart.blogspot.com/2011/08/vinn-en-brostpump-fran-mam.html

    Ha en bra torsdag!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  12. Kika in i kväll, då drar jag vinnarna av presentkorten! Kommer även att komma upp 2 nya tävlingar under dagen! <3

    SvaraRadera