fredag 12 augusti 2011

möte och stallet


Jag har semester den här veckan men har i vanlig ordning varit inne lite på jobbet. Hade ett möte idag med den nya rektorn. Även om jag kommer att sakna vår gamla rektor som är den bästa chef jag någonsin har haft så känns det även bra med den nya, även han verkar vara en bra chef. Vi hade ett riktigt bra möte och det känns väldigt bra inför hösten.

Idag blir det fullt ös. Först ska jag på möte med WIN där jag sitter i styrelsen. Och sedan ska jag till stallet med en vän. Det ska bli jättekul, var flera år sedan jag var i ett stall sist. I helgen blir det kräftskiva/inflyttningsfest, så det blir fullt ös.

Bilden ovan är från Borgholm när vi var på Öland i somras.

7 kommentarer:

  1. Kul att du är med och tävlar hos mig!
    Lycka till och ha en fin helg :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan, hoppas allt är bra? :)

    Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.

    Ha en bra dag!

    Kram Nathalié

    SvaraRadera
  3. glöm inta att länka till tävlingen bara...

    SvaraRadera
  4. *Svar:* Skoj att du är med i min tävling på bloggen :)

    SvaraRadera
  5. hej... har vart på semester, därav sent svar.
    nee har inte hört något alls. jag mailar dom igen! skumt :S

    SvaraRadera
  6. jajamensan semestern var underbar :)
    kul du tyckte om bilderna :)
    va bra att dom har hört av sej :)

    SvaraRadera
  7. Vinnaren av goodiebagen är nu utsedd, kika in och se om det blev du.=)

    SvaraRadera