fredag 23 december 2011

God jul


Jag önskar alla mina läsare en riktigt god jul!

Snart ska jag och sambon sitta och titta på gamla julfilmer och ladda upp inför morgondagen. Allt är klart och vi kan bara slappna av - paketen ligger under granen, nystädat i lägenheten osv.

Hur laddar ni inför julafton? Har ni någon speciell tradition?

Bifogar en bild på hur det såg ut vid den här tiden förra året, då var det snö och vackert, idag är det regn. Jaja, man kan inte få allt. Jag är på gott humör iallafall.

3 kommentarer:

  1. Anmäl dig i Veckans Blogg!:D
    Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!
    Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)
    http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-6.html#comment

    SvaraRadera
  2. Hej, du tävlade om en vara från monkeystore i min kalender. Du hittar både vinnaren & en ny tävling med Ziperall här:

    http://eemma.se/2011/december/tavling-vinn-valfria-slippers-fran-ziperall.html#comment

    KRAM!

    SvaraRadera