fredag 30 december 2011

Årskrönika

Jag vill tacka alla läsare och önska alla ett gott nytt 2012! Jag och sambon kommer att befinna oss i Halmstad med gott sällskap och skåla in det nya året - men jag kommer inte att skriva något imorgon och önskar därför alla ett gott nytt 2012 redan nu!

Om jag bara skulle välja en händelse från varje månad skulle det bli följande:

Januari - firade 11 års förlovning

Februari - jag startade mitt företag

Mars - blev imponerad av min pappas talang för att designa tårtfat

April - En underbar resa till London

Maj - Jag och sambon åkte till det bästa spa vi någonsin besökt - Art Garden Spa

Juni - Även jag ändrade om min kost enligit LCHF - ett av de bästa beslut som togs 2011 (sambon började långt innan)

Juli - jag fyllde 30. Tusen tack till alla underbara vänner och familj som var med och firade min dag.

Augusti - jag fick fast anställning

September - Besökte staden som aldrig sover - New York tillsammans med sambon.

Oktober
- Min syster blir sambo och flyttar till ett hus vid havet

November - Min bror visar hur underbar han är (erbjuder sig att hjälpa till med typ allt vilket är otroligt uppskattat)

December - Underbar jul med familjen. Min mamma lagar världens bästa julmat och är bara bäst helt enkelt.

13 kommentarer:

  1. Nu är äntligen min tävling avslutad! Kika in och se om det va du som vann! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket händelserikt år du verkar ha haft! :D


    sv: Alla vinnare är nu presenterade på bloggen. :) Hoppas att du får ett riktigt fantastiskt nyår!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Vinn underkläder för 500kr från Evasunderklader! Chansen är STOR! Inte många som har deltagit! Kanske vinner du! :D

    http://candygloss.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-for-500-kr-pa-evasunderklader.html#comment

    SvaraRadera
  4. Vann du i tävlingen hos mig? Kolla in under dagen så får du veta svaret?

    SvaraRadera
  5. Åhh, tusen tack fina du <3 Dagen har vart helt kanon faktiskt :)

    SvaraRadera
  6. Nu tävlar jag ut ett presentkort värt 300 kr hos Misslia.se på min blogg! Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-presentkort-vart-300-hos-miss.html#comment .

    Ursäkta om du inte gillar den här sortens kommentarer.

    SvaraRadera
  7. Nu är tävlingen där man kan vinna en parfym avvslutad. Kolla om det var du som vann!

    Vann du inte får du en ny chans att vinna i min nya tävling där vinsten är ett par Damn Heels. Perfekt för oss som älskar höga klackar!
    http://beautyboxen.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-par-damn-heels.html#comment

    SvaraRadera
  8. Hej hej! Är du vinnaren av min Depend tävling? http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=40101&beid=1981416

    SvaraRadera
  9. Vill bara tipsa om en tävling i min blogg! :)
    http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=49330&beid=1976550

    SvaraRadera
  10. Nu har jag dragit igång en ny tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt halsband från Haze Deisgn. Vinnaren dras på Alla Hjärtans Dag.
    Kika gärna in och var med! :)

    (Obs! Du får detta meddelande för att du tidigare varit med i en liknande tävling inne hos mig)

    SvaraRadera
  11. Vara med i min exklusiva tävling där du kan vinna ett valfritt klädesplagg/märkesväska/skor (osvosv) från brandsinfashion.com?

    Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

    SvaraRadera
  12. Hej jag vill tipsa om en tävling i min blogg:) Kika gärna in :

    http://isacsmamma.blogg.se/2012/february/utkast-feb-15-2012.html

    SvaraRadera