tisdag 27 december 2011

Nöjda med julafton?


Har ni haft en fin jul? Själv är jag jättenöjd! God mat, trevliga släktingar och fina presenter. Helt perfekt! Allt avslutades med midnattsmässa, en tradition som jag verkligen tycker om. Det är så mysigt att sitta i kyrkan så sent på natten och det blir ett sådant fint avslut på julaftonen.

Jag har inte hunnit handla på mellandagsrean ännu men jag hoppas att jag hinner in en liten sväng till stan idag. Först ska jag äta lunch med bästa Jessica och hennes underbara dotter Nadja. Det ser jag verkligen fram emot! Man blir alltid så glad när man träffar dem! Sedan ikväll blir det meditation. Det behövs verkligen för imorgon är det ett stort möte som jag behöver vara lugn och samlad inför.

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

    SvaraRadera