tisdag 20 mars 2012

Dans


Jag har äntligen börjat dansa afrodans igen och det är helt underbart! Det är så skönt att bara få koppla bort allt en stund och gå upp helt i dansen. Har ni inte provat det så kan jag varmt rekommendera det. Man märker inte ens hur jobbigt det är förrän efteråt när man känner hur svettig man är.


Jag vill även ge ett shoppingtips. Jag köpte nyligen träningsBH:n från Pierre Robert. Jag har länge varit ett fan av deras produkter - ÄLSKAR DEM! Supersköna och fantastisk kvalitet. Så jag blev inte förvånad att även träningsBH:n var så bra. Otroligt skön och fantastisk passform. Jag kommer lätt att utöka min garderob med flera till.


Just nu har jag en liten paus, jag håller på att måla om badrumsmöblerna. Igår grundade jag så idag ska första lagret färg på. Idag är de träfärgade och de kommer att vara helvita när jag är klar. Ni som har hus vet att det är alltid något att pyssla med. Nästa helg blir det projektet att riva garaget. Helgen efter blir det att bygga upp ett nytt garage. Håller tummarna att vädergudarna är med oss.



12 kommentarer:

  1. - Vinnaren i Whiteaway-tävlingen finns nu på bloggen och en ny tävling är uppe! Tack för att du var med och hoppas du vill vara med igen :)
    http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tävlar och tipsar! Lycka till!

    Lena
    TEFROSSA

    SvaraRadera
  3. Kul att du är med & tävlar i min blogg :D allt bra?

    SvaraRadera
  4. Hej hej, hoppas allt är bra?

    Jag har igång några roliga tävlingar på bloggen, ikväll tar en tävling om ett presentkort hos Veda Lila slut, så passa på att vara med: http://yarp.blogg.se/2012/march/vinn-ett-presentkort-vart-150kr-hos-veda-lila.html#comment

    Har även en grym tävling där du kan vinna 250kr presentkort på smycken: http://yarp.blogg.se/2012/march/vinn-ett-presentkort-varde-250kr-hos-mocolo5.html#comment

    Sen har jag även andra flera roliga tävlingar igång: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html

    Kör igång en ny tävling varje vecka!

    Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt.

    Kram Nathalié

    SvaraRadera
  5. Hej! Du tävlade om ett presentkort på 500kr från footway.se (eller någon annan av mina tävlingar) och har lagt upp vinnarna nu:

    http://eemma.se/2012/march/vinnarna-av-6-avslutade-tavlingar.html#comment

    kram

    SvaraRadera
  6. Kul att du är med :D allt bra?

    SvaraRadera
  7. Va kul att du är med och tävlar, lycka till :)

    SvaraRadera
  8. Nu är tävlingen i samarbete med Lajbansson Leksaker avslutad så skynda in och titta om du är den lyckliga vinnaren. :)

    Passa även på att titta in min nystartade tävling! :)
    http://vhdbrud.blogg.se/category/mina-tavlingar.html

    Kramar Madde.

    SvaraRadera
  9. Nu är vinnaren i Lajbansson-tävlingen presenterad :)

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Du tävlade om ett presentkort från coolstuff i min blogg & nu är den avslutad (du kanske var med i dom andra 6 tävlingarna också)

    Du hittar vinnarna här: http://eemma.se/2012/april/vinnarna-av-7-senaste-tavlingar-ar.html#comment

    SvaraRadera
  11. Yes du vann, stort grattis! :) Så skicka mig dina kontaktuppgifter så ska jag vidarebefordra dem till Lajbanssons Leksaker så du får din vinst! Du kan maila mig på millansmemoarer @ passagen.se

    SvaraRadera
  12. Hej! Du deltog i en twistad tävling hos mig. Vinnaren är nu utsedd, gå och titta om det blev du. Vann du inte så finns det flera tävlingar att vara med i.

    SvaraRadera