söndag 11 mars 2012

Underbart väder!

Idag känns det äntligen som att våren är på väg! Idag blir det till att gå en riktig långpromenad och kika runt i området där vi bor. Vi flyttade in mitt i vintern så det har inte varit så promenadvänligt väder precis.


Igår satt vi hela familjen och tittade på Melodifestivalen. Jag blev riktigt imponerad iår. Det var många bidrag som var riktigt bra. Både Dannys låt och Loreens låt som vann var riktigt bra. Det ska bli spännande att se hur det går för Sverige i stora finalen.





2 kommentarer:

  1. Vara med i min tävling där du kan vinna valfri vara/produkt från snyggunder.se?

    Isåfall klicka här - http://kkungenduvet.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Skoj att du var med och tävla i min blogg. Tävlingen avslutades igår och under dagen kommer vinnaren att presenteras i min blogg! Tack för att du deltog! =)

    Vet inte om du redan är med, men har en till tävling igång i bloggen och två på min fb sida om det är något som kanske skulle intressera dig? Du är välkommen att tävla iaf!

    mvh Nina

    SvaraRadera