fredag 20 mars 2009

award och fredagsmys


Fick en glad överraskning när jag kom in på min blogg idag. Jag har fått en fin award från PetramedAochE. Tack så jättemycket!

Idag har vi haft fortbildning hela dagen och det var sjukt bra. Jag fick många tankeställare om hur jag jobbar och hur man kan förbättra kunskaperna och motivationen hos elever. Fick även en lite uppdatering på nästa stora förändring inom skolan. De som hänger med i skoldebatten vet att det har hänt och håller på att hända sjukt mycket förändringar inom skolan just nu. Totalt ska det bli 289 förändringar enligt Björklund om jag inte minns fel. Närmst på gång är betyg från tidigare åldrar, ett helt nytt betygssystem och en auktorisering av lärare.

Nu sitter jag och kollar på Lets Dance och om en stund ska vi iväg och äta och sedan hem till några kompisar för att kolla på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar