torsdag 5 mars 2009

redan nästan helg


Herregud! Vart tar tiden vägen??! Snart redan helg, fattar ingenting. Igår var jag och skämde bort mig och fick massage igen. Ah - är mjuk och go i kroppen. Bokade en tid till sambon oxå. Ikväll har jag suttit i telefon med syster yster. Hehe, kanske berättar en stor hemlis imorgon om allt går som det ska. Nu blev ni nyfikna va??!! Får se om jag kanske berättar imorgon.

På tal om imorgon så blir det after work med några arbetskamrater. Tyvärr är en sjuk - du vet vem du är du underbara gravida kvinna. Blir vråltomt utan dig!! Våga inte vara hemma på måndag oxå. Men de andra är helt underbara oxå - kommer att bli sjukt kul. Vi ska ut och käka och sedan gå vidare till något annat ställe.

1 kommentar:

  1. Jag hade gärna varit med ikväll men vill inte smitta ner er! Ha det kanon och hälsa alla! Kram

    SvaraRadera