onsdag 18 mars 2009

trött


Jag är så sjukt trött när jag kommer hem på kvällarna. Vet inte om det beror på att vädret svänger så otroligt mycket eller vad det är. Är helt däckad redan vid 21. Jag får passa på att sova ut i helgen.

PS. Glömde ju att recensera hur godiset jag fick av Malaco smakade - lakrisen var inte så god. Den får 1/5 då det inte riktigt var min smak. Men det andra Sweet and Sour var supergod! Den får 5/5. Jag ska lätt köpa en ny sådan till helgen (och ett par helger framöver). DS.

6 kommentarer:

  1. Hi Jeanette.... so nice meeting you... and thanks for visiting the house in the roses... I so hope you decide to participate in our Spring Party.... is very simple, all you have to do is bake some awesome chocolate cookes and take pics of a pretty vignette... then send one pic to me so I can link it to your post and have a lot of people come here to see how you celebrate spring... ;)

    Nice meeting you!

    cielo

    SvaraRadera
  2. Gott med godis! Är du någon slags testare då eller?

    Kul med en ny bloggbekantskap. Såg att du tävlar inne hos mig - lycka till!

    / Jenny

    SvaraRadera
  3. Kul att du trivs så bra med ditt jobb. :) Jovisst var sweet & sour god! Jag håller med om dina betyg där. ;)

    SvaraRadera
  4. Hihi okej :) ♥

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Va kul att du vill vara med i min utlottning :)

    Lycka till!

    MVH
    /Miss B

    SvaraRadera
  6. Åh tack för tipset! Jag ska försöka ta mig till affären sen och då får jag nog passa på att köpa en sweet and sour-påse!

    Du har en Award att hämta inne hos mig!=D

    kram

    SvaraRadera