onsdag 11 mars 2009

Lycka


Lycka är att titta i brevlådan och se ett paket med avsändaren Malaco. Helt ok att få gratis godis hem i brevlådan. Har dock gömt det i skafferiet och ska inte äta det förrän på fredag. Gott!!

Har varit på ombudsutbildning hela dagen och det har varit jättekul. Jag var där i egenskap av styrelseledamot. Saknar dock mina elever så det ska bli kul att träffa dem imorgon igen. Vet dock att dem har haft superkul idag för Carro och Maria har vikarierat - TACK!! Imorgon eftermiddag är det styrelsemöte och då ska vi ha löneöversyn. Det har jag inte varit med om innan så det blir spännande att få lära sig något nytt.

2 kommentarer:

  1. Grattis är alltid väldigt uppskattat!! :-)
    Älskar när jag får hem nya, spännande produkter för provsmak, lika otroligt kul varje gång! :D

    Må så gott!
    Jennie

    SvaraRadera
  2. Antingen har du en väldigt bra karaktär eller är du väldigt bra på att gömma godis... :-) Jag är så sötsugen just nu att jag snart går ut och suger på en sockerbit, suck.
    Titta gärna in hos mig och tävla om "Grilla din groda!" och andra roliga felsjungningar. Trevlig helg!

    SvaraRadera