tisdag 28 april 2009

medlemskväll på Eva Salongen

Emelie bjöd med mig på medlemskväll igår på Eva salongen. Det var superkul! Det bjöds på vin och andra läckerheter och vi fick lära oss en massa om kaffe, hudvård, makeup och färganalys. När vi gick hem fick vi en generös goodiebag. Mycket nice! Tack Emelie för att du bjöd med mig.Här är Isabella, Emelies dotter. Hon ville visa den fina ballongen hon fått. Visst är hon söt!
Emelie - sjukt snygg som vanligt. Det syns att hon jobbar extra som modell.
Jag låtsas att jag är modell... hrm... behöver jag säga mer?


Här fick Emelie veta vilka färger hon passar i.

3 kommentarer:

  1. Du är med i tävlingen :) Lycka till :D:D

    SvaraRadera
  2. Titta in hos mig och tävla om en praktisk resväska. Trevlig valborg!

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar Valborg o får du tid över, kika gärna in hos mig..har startat ännu en kulig tävling:

    http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_30.html

    Kram

    SvaraRadera