torsdag 2 april 2009

Syster yster



Shit vad jag saknar min syster! Även om jag är glad för hennes skull att hon har flyttat för det är det som hon alltid ha velat, dvs. att bo utomlands så tillåter jag mig ändå att vara lite ego och sakna henne och önska att hon vore hemma. Får alltid sådana saknadskänslor när jag har pratat med henne. Men då jag vet att hon trivs bra utomlands så vill jag ju inte att hon ska komma hem, fast jag vill det ändå - hänger ni med? :) Hon kunde ju ha flyttat till ett annat land lite närmare och inte valt det så långt bort man kan komma, men sånt är livet. Man kan inte göra alla nöjda och man ska se till sitt eget bästa först. Har jag tur så kanske hon ska på fotojobb i New York i sommar och då ska jag absolut åka och hälsa på henne. Hade varit så kul att få umgås själv med min syster.

Jag ska ha semester nästa vecka men måste ändå in och jobba på onsdag. Känns sådär. Visserligen lite spännande för jag ska jobba med en helt ny grej men samtidigt lite trist när man egentligen ska vara ledig. För övertid då jag egentligen har semester och det är bra för de pengarna kan komma väl till pass i sommar.

Här är en bild på min syster från ett fotojobb hemma i Sverige i somras, i Tylösand (kommer du ihåg syrran?)
Klicka på bilden så kommer ni direkt till hennes blogg.

1 kommentar: