torsdag 7 maj 2009

Efter regn kommer sol

Vart tog sommaren vägen? Fast jag ska inte klaga. Jag föredrar att det är några dagars sol och några dagars regn. Då håller grönskan längre. Det är så trist när blommorna vissnar och gräset blir gult - som det var förra året. Var nere på stan en sväng idag och träffade Paulina. Alltid lika kul! Tyvärr hann inte Emelie dit så henne får vi träffa en annan dag. Hihi, vi bestämde även en utekväll. Ska bli sjukt kul att samla tjejerna!!

Här är en bild från Torup som jag kör förbi varje dag på väg till jobbet.

3 kommentarer:

  1. Nytt saklotteri på min blogg, nya vinstchanser: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9244760
    Plus jag kommer att lotta ut fler saker under sommaren!
    TassKram Wikki

    SvaraRadera
  2. Ja, jag undrar det samma. Vi ska plantera våran nya häck i helgen men nu är man inte alls sugen på att vara ute överhuvudtaget..

    Kikar in och tipsar om att jag nu har en ny spännande tävling inne hos mig!

    http://www.petramedaoche.se/?p=958

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg header du har :)

    SvaraRadera