söndag 31 maj 2009

inlägg no 100

Oj, redan inlägg 100. Här går det undan! Jag slänger upp lite bilder från igårkväll och passar på att säga ett stort tack till alla som var där! Det var en riktigt lyckad kväll som jag hoppas att vi snart gör om! Säger även grattis igen till Paulina som har tagit sin lärarexamen. (Egentligen tar hon den på torsdag men vi firade den igår).
Emma försöker få loss ett halsband ur Linas smyckestrassel
Paulina på golvet, ja, vad ska jag säga? Varför? Vet inte - men kul var det.
Jag försöker göra en riktig modellpose. Hmm, det är tur att det inte är jag i familjen som jobbar som modell. Hade nog inte gått så bra... Lina är söt som vanligt.

Paulina fällde kvällens bästa kommentar: "Ikväll är jag väldigt onaturligt vacker."

1 kommentar:

  1. Haha! Det jag menade var ju att jag var helt överjävligt überstajlad. :-) Men tar man examen, så gör man. Varför inte passa på att vara "onaturligt vacker" då? ;-)

    Paulina

    SvaraRadera