lördag 2 maj 2009

Tidig start på lördagen


Inte ofta vi ställer klockan på lördagen men idag var det ju en speciell dag så vi fick gå upp i tid så vi skulle få en bra plats i kön - och vilken kö det blev. Nu var vi där i god tid innan de öppnade men ca 10 minuter innan var kön väldigt lång. Hann inte fota tyvärr. Innan de öppnade gick de och delade ut nummerlappar till dem som skulle köpa Mackmyra för att undvika kaos när vi kom in. Och det var tur att vi var där i tid - vi fick veta att kl. 11.30 var alla whiskey slutsåld. Och den är redan slut på flera ställen runt om i Sverige.

Efteråt gick vi till Espresso House och åt frukost. Alltid lika trevligt. Skönt att sitta ute nu när det är så varmt. Sedan blev det lite shopping på stan och nu är vi till slut hemma. Nu ska jag sätta mig och jobba lite och sedan blir det en lur i trädgården.

5 kommentarer:

  1. Härligt!! :D När får jag smaka whiskeyn? :P

    SvaraRadera
  2. Kanon! Du är nu med och tävlar! ;D

    SvaraRadera
  3. Tack för att du länkar och tävlar! Hälsn. Jonsy

    SvaraRadera
  4. Kul att du ville vara med och tävla om armbandet från Cocoo.se. Håll dig uppdaterad och håll tummarna att du vinner om 2 veckor. // Elina

    SvaraRadera
  5. Hej Jeanette!
    Jag har en överraskning till dig på min blogg :-)))
    Kram Åsa

    SvaraRadera