lördag 30 maj 2009

partaj och partaj

Vi hade terminens sista fackliga möte igår och vi gick ut och åt och firade efteråt. Idag var det egentligen tänkt att sambon skulle dykt men det blev ändrat. Så vi stack ner till stan istället. Hudterapeuten firade att hon har bytt lokaler så vi var förbi där på lite gott tilltugg och jag köpte en massa Thailonprodukter - mitt favoritmärke. Sedan stack vi ner till Skånskan chokladbutik som oxå har premiäröppning för sin nya chokladbutik nere i stan. Vi fick provsmaka några sorter och köpte med oss en del hem.

Nu sitter jag och klurar på en hemtenta som ska vara inne på fredag. Jobbar hela veckan så jag behöver få skrivit en del idag och imorgon så jag hinner bli färdig. Ikväll blir det partaj igen. Paulina tar sin lärarexamen (grattis, grattis) så det blir till att fira henne ikväll.


Skånskans chokladbutik. Killen på bilden var supertrevlig.
Hallandsgården. Supermysigt att fika här. Tyvärr, pga. renovering, öppnar de iår inte förrän på nationaldagen.

1 kommentar:

  1. Lycka till med tentan. Kul att du är med och tävlar.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera