onsdag 26 augusti 2009

För bra för att vara sant?

Woolrich öppnar äntligen en butik i Sverige! Jag har en vinterjacka från dem och den är suverän! Jag är alltid frusen men den håller mig verkligen varm. Så för er som bor i närheten eller i Stockholm - det är värt ett besök!


Adress: Woolrich Store, Sturegallerian 61, 114 46 Stockholm


Jag måste även passa på att tacka pappa och hans fru för en underbar middag på Wild West Steakhouse. Skulle ha gjort det tidigare men har inte hunnit blogga. Har haft fullt upp med jobbet.

Vi träffades alla syskon + min pappas frus barn + respektive och det var så roligt!(tyvärr så var inte lillasyster med av förståliga skäl då hon befinner sig på en annan kontinent och det var lite tomt, men alla andra var där) Maten var kanon och likaså sällskapet. Som om inte det var nog så var dem generösa nog att bjuda på kalaset. Så jag tackar och bockar! Hoppas vi kan göra om det snart igen!!


6 kommentarer:

  1. Det låter väldigt mysigt... ^-^

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är med i min tävling om det fina Plan-smycket i Sterlingsilver!Jag önskar dig stort lycka till!:)
    Ikväll kommer min nya Torsdagstävling ligga uppe på min blogg ca 21.00.
    *Hoppas du vill vara med*

    Kram

    SvaraRadera
  3. hej Blogg vännen...kika in på min sidan...Kram

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja, den är jättefin... Men nu när jag kom hem för att beställa den så fanns den inte kvar! Usch! Hoppas de får in fler snart... ^_^

    SvaraRadera
  5. Sv: Vad roligt att du är med och tävlar :-) Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Kul att du är med och tävlar :)
    lycka till å besök mig gärna igen!

    SvaraRadera