tisdag 11 augusti 2009

kidsen är tillbaka

Jag är på så gott humör! Eleverna hade sin första dag idag. Har hunnit träffa och ha undervisning med några klasser och eleverna är helt underbara. Jag har gått (eller ja, sprungit) runt med ett leende hela dagen. Träffade några av mina gamla elever oxå som jag tyvärr inte kommer att undervisa iår. Känns sorgligt, men jag träffar dem i korridoren iallafall. Jag bara längtar till jobbet imorgon!





Någon som vet vad den här blomman heter? Den fanns överallt på Azorerna. Väldigt vacker tycker jag.

10 kommentarer:

  1. Jeanette: Ditt bidrag är nu godkänt :) Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  2. hej hej..
    kul att du är med i min lilla utlottning.. lycka till, kramar

    SvaraRadera
  3. Jätte kul att du vill vara med och tävla, lycka till!:)

    SvaraRadera
  4. Du är nu med i tävlingen! gulligt att du vill vinna åt din vän! :)

    SvaraRadera
  5. Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång första tävlingen efter "sommaruppehållet"..en där du kan vinna ett presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik!

    http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort.html

    Kika gärna in o ha en riktigt braig helg!

    SvaraRadera
  6. Hej!!!
    Visst är den lik en hortenisa??? Måste vara en släkting???
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  7. Tävlingen i min blogg är avslutad, kika in och se om *du* är den lyckliga vinnaren!! ^^

    SvaraRadera
  8. Kul att du är med och tävlar :D

    SvaraRadera
  9. Svar:
    Okej, vad kul att du är med och tävla :D

    Lycka till! ^^

    Kraaam
    H

    SvaraRadera
  10. Ny tävling hos mig igen:

    http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..med chans att vinna ett presentkort på 500kr från en jättefin barnbutik! =)

    SvaraRadera