onsdag 5 augusti 2009

Underbara kollegor

Idag var första dagen som alla lärare var på plats efter semestern. Det var så himla roligt att träffa alla igen. Vi är verkligen ett underbart kollegium! Men det är verkligen fullt upp de här första dagarna. Tur att jag har gjort grovplanering och läst igenom alla böcker innan vi startar för man har inte en minut över de här första dagarna att sitta med sin planering.

Det känns som att det här kommer att blir en riktigt rolig termin och jag ser fram emot att få träffa alla elever.

10 kommentarer:

  1. Vill också... saknar er alla! Men vi kommer förhoppningsvis jobba ihop igen!!! *hoppas hoppas* Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert att bli jättebra. Ibland är det faktiskt riktigt skönt att komma igång efter semestern igen :)

    SvaraRadera
  3. Jag beundrar alla lärare!! Det är såå mycket mer än bara undervisningen!!
    Vilka årskurser har du?

    Våra barn är låg o mellanstadiebarn, dvs rätt tålamodskrävande åldrar :)
    O frågvisa.. Brukar svara "fråga fröken,fröknar kan sånt!" Haha!
    När jag inte vet svaret

    Ha det gott!

    Jeanette

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du är med och tävlar om produkterna från disp hos mig!

    Kram & Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Jag vet inte om du redan varit och tittat men har lagt in några bilder iaf=)

    Trevlig helg, kram.

    SvaraRadera
  6. SVAR:

    Heeej
    Hur är det? Igår och idag var det ju så varmt! puh.
    Tack snälla du..nu ska vi bara ordna allt klart till det vi ska flytta till.
    Men vi vet inte riktigt ännu exakt när vi flyttar.

    Ja hihi, det blir trist för er...det var rart sagt.
    Ni är givetvis ALLTID välkommen till oss i Göteborg.
    Ska fråga pappa om Liseberget med...kan bli kul va?

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Visst är det härligt när man trivs så med sina arbetskamrater! Jag har jobbat tillsammans med samma ena i snart 7år o vi har det så jäkla skoj =)

    SvaraRadera
  8. jobbar du som lärare? vilka år?

    sv: kul att du är med och tävlar. lycka till!

    SvaraRadera
  9. SVAR

    Heeej gumman. Allt väl?
    Haft en fin helg?
    Det har vi haft..men det vet du ;)
    Nu ska vi till Göteborg en sväng...

    Ha det bra
    Många kramar

    SvaraRadera